Často kladené otázky

Často kladené otázky

1/Sú ceny za tovar uvedené vrátane DPH?
Áno. Všetky ceny na našom eshope sú uvádzané vrátane DPH. Ak ste teda platcom DPH, môžete si uplatniť vrátenie DPH a dať objednaný tovar do nákladov.
2/ Poskytujete nejaké zľavy?
Áno. V rámci marketingových kampaní sú generované zľavové kupóny, ktoré môže zákazník využiť pri nákupe produktov. O aktuálnej kampani a možnosti získania kupónov informujeme v momente konania kampane prostredníctvom e-mailového newslettera. Pre registrovaných zákazníkov s platným IČO naviac ponúkame partnerský program MASTER s objemovo zvýhodnenými nákupmi.
3/ Akcia – čo je to?
Tovar v akcii je spravidla tovar so zníženou cenou, alebo iným, aj nepeňažným zvýhodnením, napríklad vo forme darčeka k nákupu, či dopravy zadarmo.
4/Je stanovený minimálny limit nákupu?
Nie. Náš e-shop nemá stanovené minimálnu sumu objednávky. Minimálne odberné množstvo je stanovené pre každý tovar individuálne, spravidla ide o jeden kus, prípadne jedno balenie.
5/ Už mám vytvorenú objednávku a ešte by som chcel niečo doobjednať?
Áno. Napíšte nám kód výrobku a číslo Vašej objednávky, ku ktorej si prajete doplniť tovar na obchod@majstrik.sk. A ak vďaka tomu celková hodnota Vašej objednávky prekročí hranicu na získanie bezplatného prepravného, budete ho mať pochopiteľne zadarmo.
6/ Je potrebné sa pred nákupom registrovať?
Nie. Pre potreby realizácie objednávky však musíte vyplniť Vaše fakturačné údaje a adresu dodania tovaru v prípade, ak sa líši od fakturačnej adresy. Vaše osobné údaje sú u nás chránené v súlade s platnými predpismi GDPR.
7/ Je možné zakúpiť aj tovar, ktorý nie je na -shope?
Áno. Pokiaľ je tovar obsiahnutý v portfóliu našich dodávateľov, zašleme Vám cenovú ponuku. Celá komunikácia prebieha prostredníctvom infomailu obchod@majstrik.sk.
8/ Posielate objednávky aj do Českej republiky a zahraničia?
 Naša spoločnosť aktuálne zasiela tovar v rámci SR a do Českej republiky prostredníctvom vybraných partnerských prepravných spoločností..
9/ Ak si objednám 2 druhy tovaru, ktorých dodanie je rozličné (napr. jeden má 7 dní a druhý je na sklade), pošlete mi ich postupne?
Pokiaľ si to výslovne nevyžiadate, posielame tovar v lehote tovaru s najvyššie deklarovaným termínom dodania.
10/Ak je pri tovare označené na objednávke expedícia do 3-7 pracovných dní, znamená to, že do 7 dní budem mať tovar doma?
Doba dodania, ktorá môže byť pri každom tovare iná, je vždy orientačná. Znamená, do koľkých dní tovar odovzdáme doručovacej spoločnosti. K tejto dobe teda treba pripočítať 1-2 pracovné dni, koľko trvá doručenie Vašej zásielky.
11/Aký spôsob dopravy si môžem vybrať?
Náš e-shop ponúka výber z niekoľkých spôsobov dopravy. Možnosti voľby spôsobu dopravy závisia od povahy zásielky a možností prepravcov. Náš informačný systém sleduje celkovú hmotnosť zásielky a ponúka len prepravu, ktorá je pre zásielku vhodná.
12/Môžem tovar vrátiť späť?
Tovar možno bez udania dôvodu vrátiť späť do 14 dní od prevzatia. Pre správnu identifikáciu zásielky a bezproblémový proces vrátenia tovaru odporúčame vyplniť formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku. Po prevzatí a prekontrolovaní zásielky bude hodnota tovaru uhradená v hotovosti, alebo na účet kupujúceho.

Odoslať článok známemu   Vytlačiť